сряда, 14 декември 2011 г.

Но ти може би няма да узнаеш...

По Коледа ставали  чудеса.. Е, добре, нека да повярваме в това, искам да повярвам силно!!! Няма да си пожелавам нищо.
Не искам нищо. Само искам сърцето ми все така да те обича. Това ме прави силна. Дава ми необходимата нужда да обичам. Нищо, че не си до мен. Нищо, че не те виждам, нищо, че не те чувам дори, нали знам, че си някъде там, независимо къде, независимо с кого, знам, че те има! И съм благодарна, че през живота ми премина. Ти ме научи да се поуча и от каквото не съм сгрешила дори, ти ме научи на истинското, стойностното! Затова, моля те, не се променяй! Остани си този, който беше, дори животът да поиска друго. Направи си роли, изигравай ги, не спирай..... но не се променяй! Ти си най-истинското и красиво нещо в живота ми...
На Коледа се случвали чудеса. Аз само искам винаги да мога да те обичам...

-zuzara-

Няма коментари:

Публикуване на коментар