четвъртък, 28 март 2019 г.

Когато Бриза изживява...

Когато Бриза изживява своите 
самотни нощи...

-2-



Намерих те, когато сърцето ти беше разбито
Напълних чашата ти, докато не преля
Отне ми толкова много да те държа близо
Страхувах се да те оставя сам 

Казах ти, че ще те хвана, ако паднеш
И ако те се присмиват, майната им
Вдигнах те от от твойте колена
Изправих те на крака
Само за да вземеш предимство над мен

Кажи ми какво е чувството да стойш там
Чувствайки се толкова високо, но толкова далече от това да ме държиш
Знаеш, че аз съм тази която те постави там
Име в небето
Става ли самотно понякога?
Мислейки си, че можеш да живееш без мен
Мислейки си, че можеш да живееш без мен 
Не знам защо 
Мислиш, че можеш да живееш без мен
Живееш без мен 
Скъпи, аз съм тази, която те постави там
Не знам защо

Дадох ти любов за стотици пъти
За да разкарам демоните от ума ти
Взех ги и ги направих свои
Не забелязвах, защото любовта ми беше сляпа






Няма коментари:

Публикуване на коментар